piatok 21. júla 2017

Kajakárky Kudějová má európsky bronz, Hilgertová skončila ôsma

Kudějovou od zlatej medaily delila sekunda a 21 stotín, strieborná Funková bola aj s dvoma dotykmi bránok o 78 stotín lepší. Slovenská výprava vďaka Kudějové získala na šampionáte jedinú individuálne medailu, bilanciu mohli ešte vylepšiť Deblkanoisté Jonáš Kašpar, Marek Šindler, ale pri triumfe domácej dvojice Robert Behling, Thomas Becker skončili desiaty.

Dvojnásobná majsterka sveta do 23 rokov získala prvé seniorskú medailu z veľkého šampionátu. "Individuálne medailu ešte nemám, takže to zaraďujem vysoko," radovala sa Kudějová. "Chcela som ísť bez veľký chyby a bez Šťouch, to sa mi podarilo," povedala.


Závod pritom absolvovala v zdravotnej nepohode. "Som nejaká chorá, bolo mi blbo. Ale musím povedať, že keď mi je blbo, tak tie jazdy sú dobrý.Vlani som na majstrovstvách Európy bola taky chorá a bez Šťouch by som vtedy vyhrala. Tak som si hovorila, že to treba tento rok vyjde, a som rada, sport stavky že to dopadlo takto, "povedala kajakárky, ktorej maximom medzi seniorov na ME bola dve šiesta miesta.

Dvojnásobná olympijská víťazka Hilgertová išla čisto až do osudové 22. bránky, predposledný na trati. Pred ňou sa suverénne najstarší finalistka zvrhla a pri eskimácky obrate stratila drahocenný čas. Druhou najstaršou pretekárkou vo finále bola v 33 rokoch nová šampiónka Chourrautová.

"Dala som do toho všetko, zradil ma ako nejedného pretekára tu ten záver trate," ľutovala Hilgertová. "Asi by sa mi s tým zmieroval ľahšie, keby som si neuvedomovala, že som ho trikrát z ašla úplne luxusne na pocit.Teraz pred tou poslednou jazdou sme si ale hovorili:, trošku viac vyjsť, aby ma to v závere viac prepustilo. 'Nejako to nefungovalo, a ako som sa vyhýbala stavkove bonusy tyčke, tak tam prišiel ten Eskimák. Je to také ponaučenie, že keď ti niečo ide, tak sa to nesnaž vylepšovať, "povedala Hilgertová.

Branka číslo 22 bola na šampionáte pre český tím prekliata. Chybu tam v jazde pre medailu urobil kanoista Stanislav Ježek, kvôli Minel v rovnakom mieste nepostúpil do finále kajakár Vavřinec Hradilek a kiks, ktorý pripravil hliadku kajakárov o cenný kov, tam vyrobil tiež Ondřej Tunka. O postup v nej prišli Deblkanoisté Ondřej Karlovský, Jakub Jáně.

stavkovanie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára